Tuesday, May 3, 2011

Kenangan

Salam lame rasenye x menulis d blog x sempt nk bkak sekarang adalah musim peperiksaan di UniSZA, setiap blok kediaman sunyi dan kdg2 terdengar ada seorang dua pelajar menjerit stress kot hehe.......hm mmg minggu exam adalah minggu penentu, penentu kejayaan seseorang samada berjaya atau gagal dalam perjuangannya.

Minggu exam juga adalah minggu yg sukar utk ditempuhi oleh saya,pelbagai cabaran dan ujian terpaksa ditempuhi dengan ragam manusia, sahabat, emosi, tanggungjawab dan byk lg, tp bila difikir semua ini sgt menyeronokkan krn dgn pglmn ini dpt mematangkan kita, so x perlulah kita hndk sembunyi dr kenangan tp tempuhilah kenangan itu dengan hati terbuka... pepatah melayu kot ada mengatakan pengalaman itu mematangkan kita, so x perlu risau x perlu cemas pengalaman + kenangan adalah bgus utk kita menempuhi masa depan.

di musim exam ini juga disebabkab stress ahli rumah h5/2 wat satu masakan yg dipanggil penkek hehe disertakan juga gmbr penkek yg kiteorg wat:








hm gmbr cm sedap kn?? mmg sdp pun penkek ni tahniah pd chef kite iaitu EQA tahniah!!! mmg bez la ahli H5/2. Sekian sahaja utk kali ini jumpa lg salam

1 comment: